Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 16 września 2019

Podróbka Jamajczyka o ksywie "Brus łan string"

Kupię sobie banana
lecz chyba mi nie wystarczy.
Policzyłem drobniaki...
- na pewno mi nie starczy!

Żeby mieć banana
muszę gdzieś zawalczyć,
zaśpiewam przy gitarze,
może to wystarczy!

Dostałem banknot przed chwilą...
- kupię bananów całe kilo!
Pogram jeszcze godzinę,
-wykarmię rodzinę.

To nie są kokosy, a co mi tam.
Ludziom się podoba, więc dalej gram.
Kupiłem samochód, postawiłem dom.
Mam wielką posiadłość i siedem żon!

Ba,ba,baraba - baraba,
Ba,ba,baraba - baraba!

Chciałbym kupić banana
lecz znowu mi nie starczy.
Na minusie zakończyłem
ten rok gospodarczy...

Byłem bogaty, no i cóż.
Zaglądam do kieszeni - a tam kurz.
To nie są kokosy, a co mi tam.
Na piwo mi wystarcza, wiec dalej gram!

Każdy chce banana,
lecz trzeba powalczyć!
Wytłumaczyć to wszystkim,
życia nie starczy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz