Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 15 października 2023

Co złego to nie ja!

 Wybacz miła ma,

że tak długo mnie nie było.

Nie starczyło mi dnia,

Ty czekałaś cierpliwie - jak miło!

       R.1. Gdy jechałem do Ciebie,

               zatrzymały mnie gliny.

               Jakiś drobny wypadek,

               gdzie nie było mej winy.

               Dochodzenia, wyjaśnienia

               - sama wiesz, ze to trwa.

               Bo to tamci byli winni,

               nie ja!

Czemu dąsasz się,

tupiesz nogą i walisz pięściami?

Nie rozumiesz, że

co niedobre już dawno za nami...

        R.2. To koledzy są winni

                i ja też nic niewarty.

                Bo się dałem namówić

                na wódeczkę i karty.

                Zmarnowane godziny,

                czas upłynął raz dwa.

                To koledzy są winni,

                 nie ja!

Teraz razem w dal

odpłyniemy w uścisku kochana.

I osłodzę Twój żal,

będę z Tobą - przynajmniej do rana!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz