Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 7 lutego 2022

Tylko proszę (to życie jest przecież... ).

             Pod wrażeniem Blu Cafe  - " Reflektion " napisałem własny tekst....

Zbyt szybko przeminęły te lata,

To wczoraj było przecież - no spójrz!

Wspomnienia z całego świata,

w albumie gruby pokrył kurz...

Było, prysnęło,

jak bańka mydlana.

Tak toczy się życie,

jak moc nie zbadana.

chcesz wrócić?

- nie można!

Tak dawno był raj.

Tylko proszę, mi daj!

Refren 1:   Daaaj mi serca ukojenie,

                 daaaj mi dzień i noc,

                 daaaj mi ulgę i cierpienie,

                 daaaj mi wrażeń moc!

Biegniemy na wprost nie znając mety.

Trzymamy się, pomimo ran.

choć boli to i owo - niestety,

wciąż na nowo ruszamy w tan!

Żyć, nie umierać,

tu wszystko się przyda.

Podaj mi rękę,

pokonaj covida!

Chodź ze mną,

- już można,

to teraz jest raj!

Tylko proszę, mi daj!

Refren 2:   Daaaj mi spokój i zmęczenie,

                 daaaj mi stratę lub zysk,

                 daaaj mi obłędne spojrzenie,

                 daaaj mi buzi albo w pysk!

                                                                                                                                                                                I to by było na tyle .... - chociaż - dla poprawy nastroju proponuję takie kanapki  😀


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz