Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 21 lutego 2022

Życie samo pisze, nie tylko, scenariusze do filmów ale i teksty wierszy ( piosenek? )

     NIE POWIEM

Nie powiem : - Skłamałem(am) na Twym ślubie,

Albowiem : - Chciałem(am) Cię tylko mieć.

Nie powiem : - Nawet Ciebie lubię,

Albowiem : - Rozweselałaś(łeś) mnie.

Nie powiem : - Byłem(am) zwykłym śmieciem,

Albowiem : - Nie rozumiałem(am) Cię.

Nie powiem : - Żyłem(am) w innym świecie,

Albowiem : - Nigdy nie było mnie :

- W domu z Tobą w zgodzie,

- z dziećmi gdzieś w ogrodzie,

- razem na przyjęciach,

- i na wspólnych zdjęciach!..... - Lecz mimo to...


Nie powiem : - Zostań ze mną,

Albowiem : - Kocham Cię.

Nie powiem : - Masz rację kochanie,

Albowiem : - To ja mylę się.

Nie powiem : - Daj spokój maleńka(ki) ,

Albowiem : - Będę Cię nosił(ła) na rękach.

Nie powiem : - Jesteś najpiękniejsza(szy),

Albowiem : - Zrozumiałem(am) , że :

- Chcę być z Tobą w zgodzie,

- z dziećmi gdzieś w ogrodzie,

- razem na przyjęciach,

- i na wspólnych zdjęciach!

Nie powiem! - Chodź to takie proste słowa...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz