Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 30 stycznia 2022

Z covidem w tle

                               Przypadkiem usłyszałem Tomka Kamińskiego - "Bądź blisko mnie" , według motywu " Stand By Me " - Bena E. Kinga, i nawet mi się początkowo spodobało. Musiałem jednak napisać własny tekst i oto co mi wyszło...                                                                                                                              

Kiedy covid panoszy się,

ja kombinuję nocą i dniem,

co tu robić - myślę, że wiem,

jak bawić się!


Na gitarę układam tekst,

zaraz piosenka gotowa jest.

Pośpiewamy, potańczymy,

z covidem w tle!

    refren 1:

No gdzie to piwo, gdzie? - No gdzie?

Skończyło się, o nie!

Facet to wie, bez piwa źle!

Każdy to wie!!!


Co nam zostało? - No co?

Pustej butelki dno!

No i nadzieja, że ta zawieja,

też skończy się!!!                                     chwyty : - C, Am, F, G, C.

   refren 2 :

No gdzie to piwo, gdzie? - No gdzie?

Skończyło się, o nie!

Lecz jest nadzieja, że ta zawieja,

też skończy się !


         Jako ciekawostkę mogę podać, że melodię "Stand by me " wykorzystał kabaret Ani Mru Mru w skeczu " Daj mi tekst ".......- też fajne. 😃



                                                                                                                                                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz